Przejdź do treści
Strona główna  →  Zdrowa żywność  →  Pizza z patelni | Dietetyczna, szybka i smaczna

Pizza z patelni | Dietetyczna, szybka i smaczna

Hej kochani! Dzisiaj mam dla was kolejny przepis na pyszne danie- pizza z patelni, która sprawdzi się w wielu dietach, zwłaszcza tych niskokalorycznych i niskotłuszczowych.

Na pewno każdy z was lubi pizzę, ale ta domowej roboty wymaga trochę czasu i nakładu pracy przy przygotowaniu. Tymczasem od lat juz po internecie krąży przepis na to danie robione na patelni; ten, kto to wymyślił z pewnością zasługuje na Nobla! Dziś zatem proponuję Wam przepis na bardzo szybką i prostą, a ponad to dietetyczną i domową pizzę ! Przepis jest przeze mnie przetestowany wiele razy, zapewniam, że zawsze się udaje. Spód jest kruchy i chrupiący, a środek miękki i wypełniony pysznymi dodatkami, do tego pizza raczej się nie rozpadnie. Robi się go łatwo i w kilka minut, więc jest to dobry przepis nawet dla początkujących kucharek. To świetnie, że na każdej diecie możemy zjeść gorącą i pyszną pizzę. Przepis można modyfikować dowolnie, według tego, co akurat mamy w domu i pizze zawsze wychodzą, są chrupiące i pyszne. do tego mają niewiele kalorii. Znikają w mgnieniu oka! Jeśli Was zainteresowałam tym pomysłem, zapraszam do mojego przepisu na pyszną pizzę z patelni.

Pizza z patelni dietetyczna – przepis

Składniki na ciasto:

  • 2 łyżki mąki pszennej, najlepiej pełnoziarnistej
  • 3 łyżki mleka roślinnego
  • 1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 jajko
  • przyprawy włoskie (mieszanka)
  • sól i pieprz, oliwa

Dodatki:

  • koncentrat pomidorowy lub sos na spód
  • podsmażone pieczarki
  • pomidor, papryka, oliwki itd.
  • starty ser żółty lub sery pleśniowe
  • przyprawy: sól, pieprz, bazylia, oregano 

Wykonanie:

Potrzebny czas: 20 min..

Pizza z patelni

  1. Mieszanie składników

    W misce dokładnie mieszamy wszystkie składniki. Można to zrobić nawet ręką.

  2. Przygotowanie patelni

    Nagrzej dobrze patelnię. Następnie wylej ciasto i rozsmaruj łyżką na okrągły placek. 

  3. Smażenie

    Smaż na mocnym ogniu do momentu pojawienia się pęcherzyków, wtedy przewróć placek na drugą stronę i zdejmij z ognia patelnię.

  4. Przygotuj dodatki.

    Placek posmaruj sosem i ułóż na nim dodatki i ser. Wierzch prósz przyprawami.

  5. Wykończenie

    Smaż teraz chwilę pod przykryciem, na małym ogniu, przez około 10 minut. Od czasu do czasu potrząśnij patelnią, by placek nie przywarł do jej powierzchni. Spód powinien być chrupki a ser się rozpuści. Gotowe!

Podobne: Pizza z mąki kokosowej | fit, keto, low carb, gluten free

Skusicie się na takie pyszne danie? Smacznego! 

Oceń artykuł:

Średnia ocena: 5 / 5. Liczba ocen: 126

Jeszcze nikt nie ocenił! Bądź pierwsza/y!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Exit mobile version