Przejdź do treści
Strona główna  →  Zdrowa żywność  →  Fit owsianka nocna, proteinowa z masłem orzechowym

Fit owsianka nocna, proteinowa z masłem orzechowym

Witajcie, kochani! Dzisiaj mam dla Was kolejne pyszne i zdrowe przepisy- Fit owsianka nocna, proteinowa z masłem orzechowym i ulubionymi owocami. U mnie sa to truskawki, bo jak nie korzystać z sezonu na te zdrowe pyszności. Od dawna wiadomo, że owsianka to pyszne i zdrowe fit śniadanie, deser, przekąska lub posiłek po treningu.

Mało kto jednak wie, że możemy ja przygotować sobie na noc, czyli robimy ją naprawdę bardzo szybko! Sprawdza się pysznie w każdej sytuacji i znakomicie zastępuje nam niezdrowe słodkości i inne kaloryczne i ciężkie przekąski czy desery. Taka potrawa niemal nie zwiera tłuszczu, za to dostarcza nam dużo energii na dobry start dnia, mnóstwo witamin, sporej porcji białka oraz cennych złożonych węglowodanów i błonnika. 

Bardzo estetycznie i apetycznie prezentuje się też na stole. Możemy ją zrobić z dowolnymi owocami, sezonowymi lub mrożonymi. A nawet z owocowym dżemem czy musem. Jeśli chcecie się przekonać, jak smakują takie pyszności jak fit owsianka dzapraszam do mojego prostego przepisu.

Fit owsianka nocna|proteinowa z masłem orzechowym

Fit owsianka proteinowa z masłem orzechowym i owocami

Składniki:

  • szklanka płatków owsianych górskich
  • szklanka mleka
  • 2 łyżeczki masła orzechowego
  • 2 małe miarki dowolnej odżywki białkowej
  • ulubione owoce świeże lub suszone
  • nasiona, bakalie i orzechy do dekoracji
  • kilka kropli olejku waniliowego

Wykonanie:

Potrzebny czas: 10 minuty.

Fit owsianka proteinowa

  1. Przygotowanie.
    Odmierzamy składniki. Owoce myjemy lub rozmrażamy. Część kroimy drobniej, część w plastry do dekoracji. Siekamy bakalie/orzechy. Przekładamy do miseczki.

  2. Mieszanie.
    Płatki wsypujemy do dwóch miseczek i zalewamy równą ilością zimnego mleka. Dodajemy odżywkę, orzechy i mieszamy. Odstawiamy na kilka godzin do napęcznienia, ale najlepiej zostawić na całą noc do lodówki i zjeść na śniadanie.

  3. Warstwy.

    Rankiem lub tuż przed podaniem mieszamy płatki. Dolewamy mleka. wrazie potrzeby. Dodajemy masło orzechowe, drobne owoce i wybrane dodatki. Ozdabiamy owocami i nasionkami. Gotowe!

Fit owsianka nocna|proteinowa z masłem orzechowym

Podobne: Pudding chia z owocami, prosty przepis na fit deser

Uwagi:

Płatki można rano nieco podgrzać, ale raczej ich nie gotujemy.
Płatki można także zrobić na rozwodnionym jogurcie i dowolnym mleku roślinnym, mamy wtedy opcję wegańską.

Podoba wam się przepis na takie pyszne deserki?

Oceń artykuł:

Średnia ocena: 5 / 5. Liczba ocen: 123

Jeszcze nikt nie ocenił! Bądź pierwsza/y!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Exit mobile version